Maailma nr. 1 piletiturg maailmas. Hinnad võivad olla algväärtusest kõrgemad või madalamad. Võimalike edasimüügipiirangute jaoks Vaadake lisateavet
Laadimine ...

TicProtect - garantii kuni 150%

Ticombo seisab iga tellimuse taga, nii et saate pileteid osta ja müüa täiesti kindlalt.

TicProtect ostjatele

Olete kaetud TicProtecti programmiga ja olete 100% kindlustatud, et raha tagasi saada. Veendume, et müüjad täidavad lubatu ja saate 100% tagasimakse (150% spetsiaalsete ürituste eest *), kui:

  1. 1. Te pole piletit õigel ajal kätte saanud.
  2. 2. Piletid ei vastanud tellitud piletile.
  3. 3. Piletid olid kehtetud ja ei andnud teile õigust üritusel osaleda.
  4. 4. Üritus tühistati ja seda ei kavandatud.

1. Hankige piletid õigeaegselt

Ticombo kaitseb teid hilinenud kättesaamise eest, seetõttu veenduge alati millal täpselt saate piletid kätte.

Kui te ei saanud pileteid õigel ajal **, teavitage Ticombot viie päeva jooksul pärast viimase kättetoimetamise kuupäeva möödumist ja vähemalt 2 päeva enne üritust, et saada täielik tagasimakse (sealhulgas tasud ja saatmis-/käitlemistasud). TicProtecti hõlmamiseks peate veenduma, et otsite aktiivselt piletite kättesaamist ega viivitaks piletite kättesaamisega. Te peate esitama pretensiooni ülaltoodud tähtaja jooksul Ticombo platvormil, et olla kaetud TicProtecti garantiiga. Hilinenud tellimuste korral tuleb pretensioon postitada võimalikult kiiresti enne ürituse toimumise aega.

2. Hankige õiged piletid

Ticombo kaitseb teid valede piletite eest, seetõttu veenduge alati mis piletid saate.

Kui olete saanud piletid, mis erinevad tellitutest, on teil õigus saada kogu raha tagasi (sealhulgas tasud ja saatmis-/käitlemistasud). Selleks teavitage Ticombot 3 päeva jooksul pärast viimast kohaletoimetamise kuupäeva, kuid alati 2 päeva enne üritust (välja arvatud need, kes on ostetud järeletulemise võimalusega). Nii on müüjal võimalus need lõpuks teisele isikule edasi müüa. Nõude rahuldamiseks võib Ticombo nõuda, et tagastaksite nii turvaliselt saadud piletid ning hoiaksite neid. Te peate esitama pretensiooni ülaltoodud tähtaja jooksul Ticombo platvormil, et olla kaetud TicProtecti garantiiga. Hilinenud tellimuste korral tuleb pretensioon postitada võimalikult kiiresti enne ürituse toimumise aega.

3. Saa kehtivad piletid

Ticombo kaitseb teid kehtetute piletite eest, seetõttu veenduge alati, et piletid oleksid olemas töö.

Kõik üksikud müüjad peavad kinnitama, et Ticombos müüdud piletid on kehtivad, ja võimaldama sellele üritusele juurdepääsu. Vähendame selle riski miinimumini, kontrollides müüjate tausta ja vahetades pileteid otse valitud ürituste korraldajaga. Ebatõenäolisel juhul, kui pilet osutub kehtetuks või juurdepääs keelatakse, saate oma raha tagasi ja uurime juhtumit müüja vastu. Sellisel juhul teavitage Ticombot 5 päeva jooksul (120 tundi) pärast üritust (ürituse algusaeg), et saada täielik tagasimakse (sealhulgas kõik tasud ja saatmis-/käitlustasud). Ticombo võib nõuda teilt või kohalt teavet, et oleks võimalik pretesiooni lahendada. Te peate esitama pretensiooni ülaltoodud tähtaja jooksul Ticombo platvormil, et olla kaetud TicProtecti garantiiga. Kui jätate nõude tähtajaks esitamata, tehakse saadud raha müüjale kättesaadavaks.

Kui nõue on lahendatud, saate kogu raha tagasi ja müüja keelatakse platvormilt ning talle antakse pettuse eest vastutus.

4. Tühistamine

Kui mõni üritus tühistatakse ja seda ei planeerita, saate kogu raha tagasi (sealhulgas tasud ja saatmis-/käitlemistasud).

Kui mõni üritus lükatakse edasi ja ajastatakse teisiti, võite pileteid kasutada ajatatud kuupäeval või, kui aeg lubab, panna need Ticombosse müüki. Me ei anna tagasimakseid edasilükatud või teisiti ajastatud ürituste, osaliste esinemiste ega toimumiskoha, kuupäeva, koosseisu ega kellaaja muutmise eest.

Vajadusel võidakse teil nõuda pileti tagastamist Ticombosse või müüjale. Niisiis, hoidke neid turvaliselt, kui üritus ära jääb.

Olulised täiendavad meeldetuletused:

Sobilikuks saamiseks peate järgima Ticombo kasutaja-, platvormi- ja piletilepingut ning järgima hoolikalt juhiseid ja e-kirju, mille teile saadame teie tellimuse kohta, sealhulgas mis tahes ajagraafikud või protseduurid Ticombole probleemidest teatamiseks.

Programm TicProtect ei kehti ostja kahetsuse korral või muul põhjusel kui ülaltoodud põhjustel.

Kuidas oma raha tagasi nõuda:

Kui teil on tellimusega probleeme, avage pretensioon nõutava aja jooksul kasutajapiirkonna jaotises „Minu ostud“ või pöörduge oma tellimuse numbri edastamise poole Ticomboga.(et.support@ticombo.com) tellimuse numbri esitamisega.

Me hoiame müüja raha seni, kuni saame olla kindlad, et piletid on õigeks ajaks saabunud. Seetõttu tuleb nõuded õigeaegselt avada:



1.

Te pole piletit õigel ajal kätte saanud

Avage nõue 5 päeva jooksul pärast viimase tarnekuupäeva möödumist.

2.

Piletid ei vastanud tellitud piletitele.

Esitage pretensioon 3 päeva jooksul pärast viimast kohaletoimetamise kuupäeva, kuid alati 2 päeva enne üritust (välja arvatud need, mis on ostetud järelmaksuvõimalusega ja hilinenud tellimused)

3.

Piletid olid kehtetud ja ei andnud teile õigust üritusel osaleda.

Esitage pretensioon 5 (120 tunni) päeva jooksul pärast ürituse algusaega.

4.

Üritus on tühistatud.

Esitage pretensioon 5 päeva jooksul või hiljemalt 5 päeva jooksul (120 tundi) pärast üritust, kui te ei saanud Ticombolt tagasimakse teavet.



TicProtect müüjatele

Kokkuvõte TicProtecti programmist müüjatele:

  1. 1. Saate oma piletihindu igal ajal enne nende müümist reguleerida, pausile panna või eemaldada kuulutused või piletiosade osad.
  2. 2. Kõigi teie poolt müüdud ja tarnitud piletite eest makstakse vastavalt Ticombo kasutajalepingule ja poliitikatele.

1. Piletihindade määramine ja kohandamine enne piletite müüki

Teie määrate piletihinnad. Enne piletite müüki saate piletihinda reguleerida nii tihti kui soovite. Kui te ei saa piletite kuulutuse hinda enne piletite müüki kohandada, pöörduge abi saamiseks klienditeeninduse poole (et.support@ticombo.com).

2. Raha õigeaegne krediteerimine

Kui müüte piletid ja tarnite need vastavalt Ticombo kasutaja- ja platvormilepingule ning eeskirjadele, tehakse raha kättesaadavaks 5 päeva jooksul pärast ürituse kuupäeva.

Saadud saldot saab meie platvormi kaudu alati teie registreeritud kontole kanda. Kui müüte pileteid mitmes valuutas, peaksite valuutavahetuskulude vältimiseks lisama vastavad valuutad.

Väljamaksed eeldavad KYC (know-your-customer) protsessi edukat lõpuleviimist, mille jaoks peate esitama isiklikke andmeid. See protsess võib kesta kuni 7 päeva. Seetõttu soovitame täita müüjaprofiili ja lisada väljamakseviis juba enne piletite müüki.

Kui teil on küsimusi, võite selle protsessi ajal alati klienditeenindusega ühendust võtta.


Nagu uudistes näha

BBC
Skynews
Independent
The Sun
The Daily Mail
Evening Standard
Forbes
Yahoo